Get Adobe Flash player

Oferta

Pełna księgowość

  • opracowanie planów kont
  • opracowanie polityki rachunkowości w firmie
  • bieżąca ewidencja operacji gospodarczych zgodnie z Ustawą o rachunkowości
  • księga główna i księgi pomocnicze; ewidencja aktywów trwałych i wyposażenia
  • rozrachunki
  • naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z zakładowym planem kont
  • prowadzenie rejestrów podatku od usług i materiałów VAT
  • sprawozdania finansowe zgodnie z wymogami Ustawy o rachunkowości
  • deklaracje podatkowe i rozliczenia z Urzędem Skarbowym
  • sprawozdania do urzędu statystycznego
  • współpraca z audytorem Firmy oraz z Urzędem Skarbowym
  • reprezentowanie w Urzędach Skarbowych, ZUS i innych organach
  • możliwość odbioru dokumentów z siedziby Klienta

Księga przychodów i rozchodów

  • bieżąca ewidencja operacji gospodarczych
  • ewidencja aktywów trwałych i wyposażenia,
  • naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z zakładanym planem amortyzacji
  • rejestry podatku od usług i materiałów VAT
  • rejestry rozrachunków
  • deklaracje podatkowe i rozliczenia z Urzędem Skarbowym
  • sprawozdania do urzędu statystycznego

Ryczałt ewidencjonowany 

  • ewidencja przychodów i rozchodów
  • ewidencja podatku od usług i materiałów VAT
  • ewidencja aktywów trwałych i wyposażenia,
  • deklaracje podatkowe i rozliczenia z Urzędem Skarbowym
  • sporządzanie rocznego rozliczenia z tytułu podatku dochodowego

Kadry, Płace i ZUS

  • sporządzanie list płac oraz miesięcznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych oraz deklaracji ZUS
  • ustalenie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych i składek ZUS
  • sporządzanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek (PIT-11, PIT 8b)
  • przygotowanie rocznych deklaracji dla pracowników
  • ewidencja urlopów
  • reprezentowanie w US i ZUS

Obsługa wspólnot mieszkaniowych

  • prowadzenie księgowości w oparciu o wymagania zapisane w ustawie o księgowości
  • sporządzanie rozliczeń i deklaracji ZUS pracowników zatrudnionych przez Wspólnotę
  • bieżące informacje o sytuacji finansowej Wspólnoty
  • naliczanie i Rozlicznie odsetek z tytułu nieterminowych wpłat , zaliczek
  • przygotowanie rocznych rozliczeń wnoszonych przez właścicieli lokali zaliczek
  • powiadamianie właścicieli lokali o stanie ich rozrachunków
  • sporządzanie kartotek mieszkaniowych
  • sporządzanie miesięcznych informacji o formie sprawozdania finansowego dla potrzeb Zarządu Wspólnoty
  • sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego Wspólnoty Mieszkaniowej
  • reprezentowania W US, ZUS i innych organach
  • współpraca przy przeprowadzanych audytach, kontrolach z urzędów

Zakładanie Firm

Pomoc w zakładaniu działalności gospodarczej

  • Oferujemy darmową konsultację dla przedsiębiorców zaczynających działalność gospodarczą:
  • Wybór formy działalności gospodarczej
  • Wybór formy prawnej działalności gospodarczej
  • Wybór formy ewidencji księgowej : ryczałt czy księga  przychodów
  • Pomoc w wyborze dogodnej formy opodatkowania
  • Ewidencja działalności gospodarczej
  • Ewidencja w Krajowym Rejestrze długów
  • Urząd Statystyczny
  • Urząd Skarbowy
  • Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Stowarzyszenia i Fundacje

  • obsługi rachunkowej
  • kadr i płac – bieżąca obsługa kadrowo-płacowa
  • sporządzania rocznego sprawozdania finansowego organizacji
  • przygotowanie – planu kont, polityki rachunkowości, wewnętrznych unormowań tj. obrotu  kasowego, obiegu dokumentów w stowarzyszeniu, regulamin pracy i inne
  • tworzenia i wprowadzania zamian w statucie
  • składanie dokumentacji: uchwał, zmian w statucie w podmiotach nadrzędnych (Powiat, KRS itp)
  • przygotowanie dokumentów na zebrania sprawozdawcze i sprawozdawczo wyborcze
  • uporządkowania spraw administracyjnych – archiwizacji dokumentów w biurze, zasady prowadzenia bieżącej dokumentacji, sprawdzenie, uzupełnienie, aktualizacja dokumentacji pracowniczej, statutowej i innej
  • Przygotowanie budżetu – zarówno całorocznego stowarzyszenia  jak i  budżetu projektowego
  • rozliczania projektów
  • pozyskiwania środków na działalność statutową lub (gospodarczą organizacji)
  • obsługi bankowej – pomoc w znalezieniu i wyborze najlepszej oferty bieżącej obsługi bankowej, kredytu
  • ubezpieczeń – pomoc w znalezieniu i wyborze najlepszej oferty
  • sporządzanie sprawozdań GUS
  • reprezentowanie Stowarzyszenia w Urzędzie Skarbowym oraz podczas kontroli podatkowych w zakresie podatku dochodowego
  • innych  usług wykonywanych zgodnie z potrzebami i życzeniem Klienta
  • obsługa prawna

Raporty sprawozdania

Na Twoje życzenie przygotujemy raporty pozwalające na lepsze zarządzanie Twoim przedsiębiorstwem

  • stan rozrachunków  terminowych i przedawnionych
  • rachunek zysków i start
  • przepływy pieniężne
  • analiza wyników finansowych  w przekroju według miejsc powstawania
  • stan zobowiązań wobec budżetu
  • inne raporty na życzenie

 

WSPÓŁPRACA:

  • Spółka Kronn – kompleksowo prawna obsługa podmiotów gospodarczych
  • Zamówienia publiczne
  • Obsługa prawna
  • Windykacja i obrót wierzytelnościami
  • Odszkodowania

 

  • Agent Ubezpieczeniowy
  • Doradztwo Bezpieczeństwo Higiena Pracy

W ramach naszych usług BHP oferujemy:

  • okresowe i wstępne szkolenia BHP
  • kontrolę stanu BHP pod kątem konkretnego zagadnienia lub też kontrolę kompleksową
  • audyt BHP
  • regularne tworzenie analiz stanu BHP
  • ocenianie ryzyka zawodowego
  • tworzenie niezbędnych instrukcji BHP (stanowiskowych i ogólnych)
  • doradztwo z zakresu aktualnych przepisów pod kątem BHP
  • pomoc podczas postępowania powypadkowego
  • prowadzenie rejestrów BHP (prawo pracy nakłada obowiązek ich prowadzenia)
  • doradztwo w kwestiach związanych z organizacją pracy w miejscach, gdzie pojawiają się uciążliwe warunki oraz szkodliwe lub niebezpieczne czynniki
  • pomoc podczas doboru odpowiednich środków ochrony zbiorowej i indywidualnej
  • uczestnictwo podczas procesu planowania unowocześniania i rozwoju przedsiębiorstwa w zakresie dostosowania ich z punktu widzenia techniczno-organizacyjnego do przepisów BHP
  • uczestnictwo w ocenianiu dokumentacji i założeń modernizacyjnych lub w przypadku zupełnie nowych inwestycji pod kątem BHP
  • badania środowiskowe
  • tworzenie tabel norm przydziału odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej
  • występowanie w imieniu Klienta podczas kontroli (np. PIP bądź PIS)
  • wykonywanie wszelkich czynności i spełnianie obowiązków jakie wynikają z rozporządzenia o służbie BHP

 

  • Doradztwo Techniczno-Finansowe
  • zrządzanie finansami
  • przygotowanie biznes planu dla nowych uruchomień
  • zarządzanie produkcją
  • zarządzanie maszynami i urządzeniami
  • zarządzanie przepływem materiałów i ich magazynowanie
  • prowadzenie biura na odległość

 

  • Pozyskiwanie środków na zatrudnienie pracowników i inwestycje w firmie

 

DODATKOWO

  • Pomoc ludziom w potrzebie
  • zakupy dla ludzi starszych i potrzebujących opieki
  • opieka nad płatnościami (rachunki za gaz, energie, czynsz itp.)
  • porządki w domu
  • opieka nad grobami bliskich