Oferta
Pełna księgowość
- opracowanie planów kont
- opracowanie polityki rachunkowości w firmie
- bieżąca ewidencja operacji gospodarczych zgodnie z Ustawą o rachunkowości
- księga główna i księgi pomocnicze; ewidencja aktywów trwałych i wyposażenia
- rozrachunki
- naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z zakładowym planem kont
- prowadzenie rejestrów podatku od usług i materiałów VAT
- sprawozdania finansowe zgodnie z wymogami Ustawy o rachunkowości
- deklaracje podatkowe i rozliczenia z Urzędem Skarbowym
- sprawozdania do urzędu statystycznego
- współpraca z audytorem Firmy oraz z Urzędem Skarbowym
- reprezentowanie w Urzędach Skarbowych, ZUS i innych organach
- możliwość odbioru dokumentów z siedziby Klienta
Księga przychodów i rozchodów
- bieżąca ewidencja operacji gospodarczych
- ewidencja aktywów trwałych i wyposażenia,
- naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z zakładanym planem amortyzacji
- rejestry podatku od usług i materiałów VAT
- rejestry rozrachunków
- deklaracje podatkowe i rozliczenia z Urzędem Skarbowym
- sprawozdania do urzędu statystycznego
Ryczałt ewidencjonowany
- ewidencja przychodów i rozchodów
- ewidencja podatku od usług i materiałów VAT
- ewidencja aktywów trwałych i wyposażenia,
- deklaracje podatkowe i rozliczenia z Urzędem Skarbowym
- sporządzanie rocznego rozliczenia z tytułu podatku dochodowego
Kadry, Płace i ZUS
- sporządzanie list płac oraz miesięcznych deklaracji podatku dochodowego od osób fizycznych oraz deklaracji ZUS
- ustalenie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych i składek ZUS
- sporządzanie rocznych informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek (PIT-11, PIT 8b)
- przygotowanie rocznych deklaracji dla pracowników
- ewidencja urlopów
- reprezentowanie w US i ZUS
Obsługa wspólnot mieszkaniowych
- prowadzenie księgowości w oparciu o wymagania zapisane w ustawie o księgowości
- sporządzanie rozliczeń i deklaracji ZUS pracowników zatrudnionych przez Wspólnotę
- bieżące informacje o sytuacji finansowej Wspólnoty
- naliczanie i Rozlicznie odsetek z tytułu nieterminowych wpłat , zaliczek
- przygotowanie rocznych rozliczeń wnoszonych przez właścicieli lokali zaliczek
- powiadamianie właścicieli lokali o stanie ich rozrachunków
- sporządzanie kartotek mieszkaniowych
- sporządzanie miesięcznych informacji o formie sprawozdania finansowego dla potrzeb Zarządu Wspólnoty
- sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego Wspólnoty Mieszkaniowej
- reprezentowania W US, ZUS i innych organach
- współpraca przy przeprowadzanych audytach, kontrolach z urzędów
Zakładanie Firm
Pomoc w zakładaniu działalności gospodarczej
- Oferujemy darmową konsultację dla przedsiębiorców zaczynających działalność gospodarczą:
- Wybór formy działalności gospodarczej
- Wybór formy prawnej działalności gospodarczej
- Wybór formy ewidencji księgowej : ryczałt czy księga przychodów
- Pomoc w wyborze dogodnej formy opodatkowania
- Ewidencja działalności gospodarczej
- Ewidencja w Krajowym Rejestrze długów
- Urząd Statystyczny
- Urząd Skarbowy
- Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Stowarzyszenia i Fundacje
- obsługi rachunkowej
- kadr i płac – bieżąca obsługa kadrowo-płacowa
- sporządzania rocznego sprawozdania finansowego organizacji
- przygotowanie – planu kont, polityki rachunkowości, wewnętrznych unormowań tj. obrotu kasowego, obiegu dokumentów w stowarzyszeniu, regulamin pracy i inne
- tworzenia i wprowadzania zamian w statucie
- składanie dokumentacji: uchwał, zmian w statucie w podmiotach nadrzędnych (Powiat, KRS itp)
- przygotowanie dokumentów na zebrania sprawozdawcze i sprawozdawczo wyborcze
- uporządkowania spraw administracyjnych – archiwizacji dokumentów w biurze, zasady prowadzenia bieżącej dokumentacji, sprawdzenie, uzupełnienie, aktualizacja dokumentacji pracowniczej, statutowej i innej
- Przygotowanie budżetu – zarówno całorocznego stowarzyszenia jak i budżetu projektowego
- rozliczania projektów
- pozyskiwania środków na działalność statutową lub (gospodarczą organizacji)
- obsługi bankowej – pomoc w znalezieniu i wyborze najlepszej oferty bieżącej obsługi bankowej, kredytu
- ubezpieczeń – pomoc w znalezieniu i wyborze najlepszej oferty
- sporządzanie sprawozdań GUS
- reprezentowanie Stowarzyszenia w Urzędzie Skarbowym oraz podczas kontroli podatkowych w zakresie podatku dochodowego
- innych usług wykonywanych zgodnie z potrzebami i życzeniem Klienta
- obsługa prawna
Raporty sprawozdania
Na Twoje życzenie przygotujemy raporty pozwalające na lepsze zarządzanie Twoim przedsiębiorstwem
- stan rozrachunków terminowych i przedawnionych
- rachunek zysków i start
- przepływy pieniężne
- analiza wyników finansowych w przekroju według miejsc powstawania
- stan zobowiązań wobec budżetu
- inne raporty na życzenie
WSPÓŁPRACA:
- Spółka Kronn – kompleksowo prawna obsługa podmiotów gospodarczych
- Zamówienia publiczne
- Obsługa prawna
- Windykacja i obrót wierzytelnościami
- Odszkodowania
- Agent Ubezpieczeniowy
- Doradztwo Bezpieczeństwo Higiena Pracy
W ramach naszych usług BHP oferujemy:
- okresowe i wstępne szkolenia BHP
- kontrolę stanu BHP pod kątem konkretnego zagadnienia lub też kontrolę kompleksową
- audyt BHP
- regularne tworzenie analiz stanu BHP
- ocenianie ryzyka zawodowego
- tworzenie niezbędnych instrukcji BHP (stanowiskowych i ogólnych)
- doradztwo z zakresu aktualnych przepisów pod kątem BHP
- pomoc podczas postępowania powypadkowego
- prowadzenie rejestrów BHP (prawo pracy nakłada obowiązek ich prowadzenia)
- doradztwo w kwestiach związanych z organizacją pracy w miejscach, gdzie pojawiają się uciążliwe warunki oraz szkodliwe lub niebezpieczne czynniki
- pomoc podczas doboru odpowiednich środków ochrony zbiorowej i indywidualnej
- uczestnictwo podczas procesu planowania unowocześniania i rozwoju przedsiębiorstwa w zakresie dostosowania ich z punktu widzenia techniczno-organizacyjnego do przepisów BHP
- uczestnictwo w ocenianiu dokumentacji i założeń modernizacyjnych lub w przypadku zupełnie nowych inwestycji pod kątem BHP
- badania środowiskowe
- tworzenie tabel norm przydziału odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej
- występowanie w imieniu Klienta podczas kontroli (np. PIP bądź PIS)
- wykonywanie wszelkich czynności i spełnianie obowiązków jakie wynikają z rozporządzenia o służbie BHP
- Doradztwo Techniczno-Finansowe
- zrządzanie finansami
- przygotowanie biznes planu dla nowych uruchomień
- zarządzanie produkcją
- zarządzanie maszynami i urządzeniami
- zarządzanie przepływem materiałów i ich magazynowanie
- prowadzenie biura na odległość
- Pozyskiwanie środków na zatrudnienie pracowników i inwestycje w firmie
DODATKOWO
- Pomoc ludziom w potrzebie
- zakupy dla ludzi starszych i potrzebujących opieki
- opieka nad płatnościami (rachunki za gaz, energie, czynsz itp.)
- porządki w domu
- opieka nad grobami bliskich